sobota, 23 listopada 2013

Shipping is Fun

Minęło sporo czasu od ostatnich wiadomości na temat tego projektu na tym blogu, projekt mógł być skończony już dawno jednak sprawy osobiste, a także chęć napisania jak najwydajniejszego kodu sprawiły, że projekt zostaje uznany za skończony dopiero teraz po kilku miesiącach od rozpoczęcia projektu. 

Download na samym dole strony, w razie problemów można napisać do mnie na maila, napisać posta pod tym blogiem lub zapraszam do mnie na bloga Sheadovas's Blog nie tylko w razie problemów, ale i po więcej informacji odnośnie tego projektu, a także innych.

Projekt Shipping is Fun raczej już nie będzie rozwijany, ponieważ obecna wersja spełnia większość założeń, czyli:
  • posiada tryb singleplayer z inteligentnym komputerem (AI sprawiło mi najwięcej trudności)
  • wybór postaci (przeciwnika)
  • każdy przeciwnik ma swoją własną ścieżkę dźwiękową
  • możliwość zmiany opcji, typu głośność muzyki etc
  • highscore
  • i wiele mniejszych smaczków, które urozmaicają rozgrywkę
Z czego zrezygnowałem? 
Początkowo zakładałem, że gra będzie posiadała multiplayer, jednak okazało się że kod powinien być napisany w trochę inny sposób niż już był napisany, wymagałoby to sporych zmian. 
Zrezygnowałem także z dźwięków, ale możliwe, że zostaną dodane w ramach jakiejś mniejszej aktualizacji ;)

Jak prezentuje się gra obecnie:
Menu
Wybór przeciwnika
Rozgrywka z Pinkie Pie





Download